Büyük ihtimalle öyle oldu r10 da açmayınca sizin alt yapıda bir çalışma veya kesinti olduğu düşündüm. Hatta sosyal medya hesaplarınızı mailimi felan kontrol ettim. Planlı bir çalışma mı diyerek.
Türk Telekom tarafından yaşanan bir problem olmuş olabilir. Ama o sırada film izliyordum onda bir problem olmadığı için sizden sandım
Merhaba,
Bizden kaynaklı bir problem olması durumunda bunu hemen paylaştığımız bir Twitter hesabımız var bilgi olması açısından paylaşıyorum
https://twitter.com/status_ni
İyi Pazarlar..