Netinternet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Gönderiyi yazdığınız tarihi ve belirttiğiniz zamanları göz önünde bulundurarak kontrol ettiğimizde sistemlerimizde herhangi bir problem olmadığını görüntülemekteyiz.

Muhtemelen servis sağlayıcınızla ilgili bir problem yaşadınız.

Saygılarımla.
Büyük ihtimalle öyle oldu r10 da açmayınca sizin alt yapıda bir çalışma veya kesinti olduğu düşündüm. Hatta sosyal medya hesaplarınızı mailimi felan kontrol ettim. Planlı bir çalışma mı diyerek.

Türk Telekom tarafından yaşanan bir problem olmuş olabilir. Ama o sırada film izliyordum onda bir problem olmadığı için sizden sandım