Herkese mutlu hafta sonları diliyorum öncelikle,
Bir kaç hatadır kafamı kurcalayan bir durum var. Sizlerden bir fikir almak istedim. Bundan 1 yıl önce bir domain almıştım. Teknoloji haber sitesi şeklinde kullanacaktım. Temasını aldım logosunu yaptırdım herşeyiyle dört dörtlük oldu. Daha sonrasında adsense başvurusu da yaptım ortalama 1 gün içerisinde de onaylandı reklamı da aktif ettim. Sonra bazı nedenlerden dolayı bıraktım geri başladım en sonunda süre bitimine yakın yüklendim. 3-4 ay kala Google news kaydı da yaptım. Ama süre bitiminde kontrol ettiğimde DA:1 PA:5 ve google da 500 den fazla indexi bulunmaktaydı. Bu da haliyle canımı sıktı ve bırakma yenilememe kararı aldım. Şu anda süresi bitti düşme eğilimine geçti. Şimdi kontrol ettiğimde ise DA:3 PA:8 olarak gözüküyor.
Başlıkta da belirttiğim gibi sizce devam mı etmeli yoksa bırakmalı mı? Bazı hocalarımız ve kardeşlerimiz senin bileceğin bir şey diyebilir ama inanın bende emin olamadım. Sizler benim yerimde olsaydınız devam eder miydiniz?