slm arkadaşlar bi kaç icra dosyası olan arkadaş borcunu ödemiş avukata e devletten düşmüş görünmüyor ama uyap vatandaş portalında halen gözükmekdedir
sistemi bende çözemedim dosyanın birinde harciyen kapalı yanı harcı yatmış e devletten düşmüş uyapdan düşmemiş diyer dosyası takipsizlik kapalı diyor
bu uyap sistemi nasıl çalışmakdadır e devleten düşen dosya uyapda ömür boyu kalıyormu banka kredilerinde önüne engel olurmu
yardımcı olcak arkadaşlara şimdiden tşk ler yorumlarınızı bekliyorum özelik ile tam bilgi sahibi arkadaşlar lütfen
Dosya kapansa da UYAP da kalır. Önemli olan dosyada "Kapalı" yazmasıdır. Dikkat etmesi gereken budur. Dosya kapalı hale geldikten 5 yıl sonra banka kara listesinden de düşer.