slm arkadaşlar bi kaç icra dosyası olan arkadaş borcunu ödemiş avukata e devletten düşmüş görünmüyor ama uyap vatandaş portalında halen gözükmekdedir
sistemi bende çözemedim dosyanın birinde harciyen kapalı yanı harcı yatmış e devletten düşmüş uyapdan düşmemiş diyer dosyası takipsizlik kapalı diyor
bu uyap sistemi nasıl çalışmakdadır e devleten düşen dosya uyapda ömür boyu kalıyormu banka kredilerinde önüne engel olurmu
yardımcı olcak arkadaşlara şimdiden tşk ler yorumlarınızı bekliyorum özelik ile tam bilgi sahibi arkadaşlar lütfen