Gençler sistem, virüs ve yasaklar nedeniyle bir telaş içerisinde ve evine ve ailesine bakmak için benim gibi cafe vs yerlerde okurken çalışmak zorunda. Sizden tüm gençler adına özür diliyorum günde 10 saat çalışıp derslerime giremediğim için.
Gelecekte bugünü telafi edebileceğini düşünüyorsan sorun yok. Edilebilir mi? Bence mümkün. İnşallah telafi fırsatı ve şevki bulursun.