Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun.Tez vakitte iyilerlesiniz umarım.Kombiniz büyük ihtimal ateşleme yapmıyor.Onun çözümü belli gaz valfi alıp değiştirmek.Eliniz yatkınsa sizde değiştirebilirsiniz.Bir tanıdığına malzemeyi aldırın. Intetnetten sipariş verseniz kara cuma nedeniyle 2 haftada ancak gelir kargo...
sanırım ondan olabilir ama valliantı aradığımızda sadece çıkartılıp temizlenmesi lazım dedi geriye taktığınızda bir reset atın bakımı yapılmış olacaktır dediler


MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gecmis olsun (
Allah razı olsun hocam

Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
🙏