Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 10 yıllık sigorta yaptırmıştık 5 yılı kaldı fakat gel gelelim düzelmedi ne yaptıysak soğuktada olmuyor ister istemez köy hayatımı hatırlattı
gecmis olsun (