Bizde de oldu ariza kodu varmydi e2 cikti
Ben mecbur yenisin almali oldum 2.kez bozuldu diye. 3 gun sogukta oturmustuk 😁
hocam 10 yıllık sigorta yaptırmıştık 5 yılı kaldı fakat gel gelelim düzelmedi ne yaptıysak soğuktada olmuyor ister istemez

köy hayatımı hatırlattı