Merhabalar Herkese Kolay Gelsin,

Bir Süredir Hesap Devre Dışı Yiyordum Bu Sorun Ne Kadar Genel Olsada Forumda Bir Çok Kişinin Reklamını Çıktıgını Görüyordum Fakat Hesap Devre Dışı Hatasıyla Karşılaşanlarda Vardı.

Arkadaşlar Bu Sorunun Sebebi Reklam Bütçesi ve Kullandıgınız Sanal Kart PEP Kullanıyordum devre dışı yiyordum facebook posu pep kart binlerini bir şekilde tanıyor ve artık yasa dışı mı algılıyor bilmiyorum ama reklam hesabını devre dışına bırakıyor.

Hala Devre Dışı Hatasıyla Karşılaşanlar Varsa Reklam Bütçesini Düşürüp Papara Veya Paycellden Sanal Kart Oluşturup Tekrardan Denemesini Tavsiye Ederim.

Herkese İyi Forumlar.