Redmi note 8 telefon var elimde. Süresi geçtiği için Türkiye hat kapalı ( IMEI atılmıyor sanırım sim kart kullanılmadığı için, mi hesap doğrulaması yapamadım ) bu telefona yurtdışı sim kart taksam çalışır mı ?