Eskiden sorulan sorular ile bugün sorulan sorular da tamamen alakasız.
Artık bir şey öğrenmekten ziyade iş yaptırmak için sorular geliyor.
Eskiden bir adamın sorduğu sorudan, o işe saatlerini harcayıp bir yerde tıkandığını anlayabilirdiniz.
Şimdi sorulan sorularda ise adamın basit bir google araması yapmak yerine forumda şahsına özel yanıt istediğini görüyorum.
Elin tembeline yardımcı olmak vaktinizi ziyan etmektir.
Diğer taraftan Forumdaki kitlenin de eskisi gibi hobi amaçlı zamanını foruma vakfetmediği açık.
Artık foruma kaydolan üyelerin çoğu para kazanmak için kaydoluyor.
Son olarak hayatta en değersiz şey bedeli ödenmeden elde edilen değerdir.
Forumda tanımadığım bir adama son ücretsiz yardımımı 5-6 sene önce yaptım.
Bir adamın aktarmaya çalışırken içine edip karakter hataları ortaya çıkan 2 gb lık veritabanını düzelttim.
15 dakika yardım eder yatarım dedim gece 12 den sabah 5 buçuğa kadar uğraştım sorunu çözdüm.
3 gün sonra bu eleman digiklan sitemi hackledi şikayetçiyim diye konu açtı.
Ben de o günden sonra forumda tanışmadığım, bilmediğim yeni üyelere yardım etmeye tövbe ettim.
İyilikten maraz doğan bir dönemdeyiz, parasını almadan yardımcı olduğunuzda sonunda Allah razı olsun yerine yapamadı beceriksiz Allah belasını versin zamanımı çaldı diyen bir kitle türedi.
En iyisi parasını alarak yardımcı olmak, o zaman kıymet biliyorlar.