Eğer konuşmayı düşünmüyorsanız yazmak anlamak isterseniz gramer konular için Youtube`da Özer Kiraz`ı tavsiye edebilirim.
Çeviriyle öğren kitabı ve birlikte konularla gayet iyi ilerleniyor. Şuan basit-orta düzeyde İngilizce makaleler yazabiliyorum kelime bilgim eksik olduğundan zorlanıyorum ama zamanla düzelteceğime inanıyorum daha çalışmamın yarısında bile değilim.
Gramer bitince Cambly ile konuşmamı geliştirmeyi planlıyorum.
Bu arada ben gerçekten sıfır olduğumdan böyle başladım eğer sizde gramer varsa buraları atlayabilirsiniz.