diğer ödeme altyapıları nasıl bilmiyorum ama bende bu durmdan ve öedemelerin sadece çarşamba günleri olmasından dolayı paytr kullanmaya karar verdim fakat daha deneyimleyemedim
Şu an siteyi kendim kuruyorum ve ürün girişlerini yapıyorum. Bu nedenle sitede eksik gedik vs var mı diye kontrol işlemi bitene kadar şirket kurmayacağım. Yani sanırım 1 ay kadar daha şirket olmadan sitenin eksikliklerine odaklanacağım. Bu süreçte paytr,iyzico vs gibi firmalar vergi levhasız vermedikleri için mecburen shopier kullanıyorum. Şirket kurulumu sonrası yüksek ihtimalle ödeme altyapısını değiştiririm zaten.