Hocam telefondan öğrenmek zor, dijital ortamda öğrenmek zor daha doğrusu. Bence en temizi giriş seviye ingilizce kitapları var Oxford un ya da bakın internetten önerilenlere. Bunlardan birinin pdf'ini indirin, 10 liraya çıktı alırsınız oradan başlayın. Telefondan uygulamalarla da pekiştirirsiniz. Gramer yapısı filan yazmadan öğrenilecek şeyler değil, uygulamalar artık her ne kadar gelişmiş olsa da öğrenmek için yazmak şart.