eycreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu kaçıncı denemem. İnanın sadece el alışkanlığı. Ben bu ilacı sadece destekçi olarak kullanacağım. Nikotin istediğini biraz gidersin yeter ya. Bıktım lanet canına
Hocam, siz kararınızı vermişsiniz zaten, karar vermek bırakmanın yarısı sadece yol arıyorsunuz. Yolu da bulmuşsunuz aslında, ilaç değilde yol doğal her hangi bir yöntemi önce deneyin derim sonra yine olmadı ilaç denersiniz.