furkancinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakızı ve flaster'i denemeni öneririm,ilaç en son çare.
Denedim sakızı da. Çok pahalıydı bide zordu hocam Günde 3-4 tane çiyniyodum. Çenelerim ağrıyordu. Artık ilaç kullanmanın zamanı geldi.