Kesinlikle katılıyorum. PHP ile ilgili çok basit bir soru sordum, yardım bulamadım. Ücretli olunca 10 dakikada çözüldü. Ve işlem 3 dakika sürdü
Yazilim isinin degerini dk ile olcmek cok mantiksiz. Benim 1 gunde 8 saat bas agrisiyla gecen mesaide kazandigim parayi yeri geliyor 10 dklik bot duzenleme isine veriyorum. Gram icim sizlamiyor, helali hos olsun.
3 dklik cozumun arkasinda o seviyeye gelene kdr kac uykusuz gece var ? Onu kim odeyecek.
Birazcik elinizi vicdaniniza koyun, yazilimci degilim bu arada.