Hocam soyle bir actiginiz konulara baktim da gayet insanlar sorunuzu cevaplamış.

Yardim var yardim var, insanlarin ucretli yaptigi ekmek yedigi isi bedavaya yaptirmaya calisanlara kimse yardimci olmaz. Oteki turlu fikir alma konusunda zaten herkes fikir vermeye yonlendirmeye açık. Ancak isin ucunda bir işçilik varsa burada para kazanmaya calisan insanlarin da bedavaya işçilik yapmasini beklemek mantiksizlik olur.

Bu konuyu, sorularına cevap verilmis yardim edilmis birisi olarak sizin açmanız garip olmus acikcasi