Okumayı, araştırmayı sevmeyen bir millet olduğumuz için hemen işin kolayına kaçıyoruz. Bence forumda konu açmanın da bir sınırı olmalı.
Bakkala gideceğim hangisine gideyim arkadaşlar?, ilaç alıyorum etkisi sizce ne olur vs.vs herşeye de konu açılmaz ki.
Araştırırsın, uğraşırsın bulamazsın artık bilen birinden yardım istersin başımızın üstünde yeri var ama diğeri...