kcokol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çocuğa da alsan mutlaka en iyisini alacaksınız tablet. Bu hatayı çok kişi yapıyor çocuğuma diye uyduruk markaları alıyorlar daha sonra tablet çöp oluyor. tablette iphone ve samsung dışına asla çıkmayın bu tablete verdiğiniz parayı 100-150 lira arttırsanız samsung alırsınız
Dediklerinizde çok haklısınız ama daha önce iphone 6 yi suya attı sıfır almıştım. Ipadin üstünde oyuncak araba sürmüştü ekran mahvoldu kullanılamadı daha sonrasında. Eşimin iphone 7 sinin ses kartını bozmuş bluetooth kulaklıkla kullanıyoruz . Daha bir sürü şey kırdı bozdu pes ettik şu an samsun 01 kullanıyorum teknoloji ürünlerde ucuz alıyorum kırılınca bir daha alıyorum