Ben tavsiye etmem yatirim yada kira icin daireye para verilmez icinde oturmak icin aliyorsaniz satinalin yoksa gelir elde etmek icin o parayi bankaya koyun faizler yukseldi 110.000tl ye aylik 1200tl faiz alirsiniz kiracidan en fazla 1000tl gelir bunun icinde devlete kira vergiside vereceksiniz birde kiraci evi eskitiyor.