Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi bu fiyatları bu araçlara vermek zorunda olduğumuz için resmen üzülüyorum. Hayırlı olsun.
Valla inanın ben daha çok üzülüyorum. Fiyatlar yükselmeden önce klimalı araçlar bu paraları..

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maşallah kaporta çok temiz
Yeni toplanmış hocam bize nasip oldu sağolun

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam, yakında çocuğum oldu diye konu gelicek diye bekliyorum 😅😂
O konuyu açalı 1 sene oldu geçen gün de oğlum 1 yaşına girdi ellerinizden öper

SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun fakat yürüyen tabutlar 20 milyar olmuş nerelere vurayım kafamı bilemedim.
Hocam kimseye muhtaç olmayalım diye aldık mecburen yani piyasayı bu hale getirenler utansın..

onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam başka ülkede birime bakarsak şuan audiye biniyordunuz ah ah
O konulara hiç girmeyelim psikolojim bozuluyor 🤣

devsergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun ama ateş ediyor 👍🏻
Varol reis

Aligndmreas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun inşallah bir gün banada nasip olur
Dualarım seninle

iHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
Allah razı olsun