Abi bu fiyatları bu araçlara vermek zorunda olduğumuz için resmen üzülüyorum. Hayırlı olsun.
Valla inanın ben daha çok üzülüyorum. Fiyatlar yükselmeden önce klimalı araçlar bu paraları..
maşallah kaporta çok temiz
Yeni toplanmış hocam bize nasip oldu sağolun
Hayırlı olsun hocam, yakında çocuğum oldu diye konu gelicek diye bekliyorum 😅😂
O konuyu açalı 1 sene oldu geçen gün de oğlum 1 yaşına girdi ellerinizden öper
Hayırlı olsun fakat yürüyen tabutlar 20 milyar olmuş nerelere vurayım kafamı bilemedim.
Hocam kimseye muhtaç olmayalım diye aldık mecburen yani piyasayı bu hale getirenler utansın..
Hayırlı olsun hocam başka ülkede birime bakarsak şuan audiye biniyordunuz ah ah
O konulara hiç girmeyelim psikolojim bozuluyor 🤣
hayırlı olsun ama ateş ediyor 👍🏻
Varol reis
Hayırlı olsun inşallah bir gün banada nasip olur
Dualarım seninle
Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
Allah razı olsun