Konu
R10 Hangi Operatörü Kullanıyor ?
28-11-2020, 15:55:30
#14
gerilim
Bim ve teknosa Telekom altyapisi kullaniyor zaten.
Turkcell 👍 12gb 1000dk 300sms 59tl. Mutluyum bolca gb hediye geliyor haftalik