Sizin gibi bir arkadaşım vardı. Yaşım 30 oldu diyip, biraz da ailesinin ön ayak olmasıyla görücü usulü ile evlendi. 2 ay oldu evleneli ve şu an maalesef boşanma aşamasındalar.
Bu sebeple hayatınızı baştan aşağı değiştirecek bir karar için "yaş" durumunu dikkate alarak acele karar vermeyiniz.