Hocam aynı sorun bizde de vardı haftalık 100 koliden aşağı düşmezdik yavaş yavaş geriledik. Alım gücü zayıf. İnsanlara ilaçsız ve doğal tarım ürünlerimizi neredeyse pazar fiyatına satıyoruz ama yinede düşüş yaşıyoruz. Facebook grubumuz da ürünlerinin analizini yaptırmış olan kişiler ile anlaşma sağladık ve bu ürünleri de sitemizde satma kararı aldık. Sanırım bu olayın ismi kooperatifleşme oluyor