aslında bu işi böyle düşünüp yapmaya kalkan çok insan var. Ama hep karşılarına bi sorun çıkar. Ucuz diye almayız(ucuz etin yahnisi yenmez), normal fiyat koysan giderim marketten alırım deriz.Pahalı yapsan kaliteye göre bu ne be deriz.Ayrıca bunu yapmak için ciddi bir medya kuruluşunun olması lazım reklam alanında , ve güzel bir sermaye.Biliyorsunuz tanzim satış noktaları vardı. Çok da ucuzdu ve alanı vardı.Çünkü hem arkasında devlet var bütçe olarak hem de medya da onların istediği gibi haber yaptırırlar. Amacının insanlara kaliteli mal olduğunu göstermek aklından çıkmasın. Bu arada bunlarla alakalı herhangi bi tecrübem olmadı ama her şey göz önünde.