ByBaLTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kocaelide şubesi bile açıldı ben gayet memnunum ve bir çok kişi mobilya dekarasyon dedimi orayı tercih ediyor
Tedarikçi başvurumu gönderdim. Pazaryeri şeklinde satış yapmıyorlarmış. Bakalım uygun görecekler mi? Teşekkür ederim öneri için.