Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evidea sitesini ilk defa duydum. Müşterisi fazla mı?
kocaelide şubesi bile açıldı ben gayet memnunum ve bir çok kişi mobilya dekarasyon dedimi orayı tercih ediyor