Atatürk'ün söylediği gibi: "Gençler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır."
Umutları ve hayalleri olan gençleri gördükçe yaşam sevincim artıyor.
Başarılar bol şanslar dilerim, her şey gönlünce olsun.
Çok teşekkürler hocam umarım her şey hepimizin gönlünce olur
Öncelikle başarılar dilerim. Umarım bu işe girerken bu iş için olmazsa olmaz olan temel ve teknik analiz yapmayı öğrenmiş ve bu analizler doğrultusunda işlem yapacaktırsın. Yüksek ihtimal sende çoğunluk gibi bunları öğrenmeden yapmaya başlamışsındır. Elbette süreç içerisindede öğrenilebilir acı tecrübelerle ama bence buna gerek yok. Bu uyarımı dikkate almanı tavsiye ederim. Unutmaki piyasada ( bu al sat işlerinde ) fırsatlar asla ama asla bitmez.
Hocam düşüncelerin ve uyarın için çok teşekkür ederim. Ben yaklaşık 1 yıldır çok sıkı olarak 3 yıldır ise düzenli olarak piyasaları takip ediyorum. Elbette herkes gibi değerlendirmelerim sonucunda düşündüğüm noktaya gelen ve gelmeyen tahminlerim oldu ama analiz yapmadan bilgisiz bir şekilde çıkıyor al, iniyor sat mantığında olmayacağım. Çok teşekkür ediyorum tekrardan uyarın için