Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Öncelikle başarılar dilerim. Umarım bu işe girerken bu iş için olmazsa olmaz olan temel ve teknik analiz yapmayı öğrenmiş ve bu analizler doğrultusunda işlem yapacaktırsın. Yüksek ihtimal sende çoğunluk gibi bunları öğrenmeden yapmaya başlamışsındır. Elbette süreç içerisindede öğrenilebilir acı tecrübelerle ama bence buna gerek yok. Bu uyarımı dikkate almanı tavsiye ederim. Unutmaki piyasada ( bu al sat işlerinde ) fırsatlar asla ama asla bitmez.