Merhaba değerli hocalarım ben 17 yaşında genç bir kardeşiniz,

R10'a ilk girişim forumun sıcak havasını görmem ve dershane ücretimi kendim emek harcayarak biriktirme isteğim üzerine başladı sonrasında zamanla şükür bir miktar dershane ücretimi kazandım çeşitli ticaretler alımlar satışlar yaparak kendi maddi bağımsızlığımı elde etmeye başladım.

Bunlar süregelirken bir süredir takipte olduğum borsa/coin platformlarından artık birine giriş yapmak isteğim oluştu bu gün itibari ile
  • Binance
  • Paribu
  • Coinbase
Gibi platformları indirerek güzel bir besmele çekerek başlamış bulunuyorum

Yatırım miktarım fazla bir miktar değil 1485 TL (USDT Çevireceğim) + 32-33 Dolar değerinde BTC ile başlıyorum bir çok kişiye göre daha az ama öğrenci olduğumdan sebep hem diğer durumlar gereği bu miktarla başlıyorum.
Umarım ki ilerleyen günlerde çeşitli işler yaptıkça yatırım miktarımı arttıracağım

Şimdilik durum böyle kâr/zarar ettikçe konuyu güncelleyeceğim. Bu işlerde tecrübesi olan sizlerin de öneri ve tavsiyelerine her daim açığım konu altından görüşlerinizi aktarabilirsiniz.

Güncelleme 29 Kasım 20.50
Yatırım miktarımı totalde 2365 TL'ye çıkardım. Gelecek gördüğüm ETH'de araştırmalarım, analizlerim ve danışmalarım sonucu alım fırsatı görüp büyük çoğunluğu 515 Dolar bandından olmak, kalanı daha yüksek miktardan olmak üzere 0.453 ETH miktarında rezerv yaptım (şuan 550-555 Dolar bandında) kalan miktarı USDT çevirip ilgilendiğim 5-6 altcoine minimum alım miktarı oranında dağıttım ve tanıdıktan sonra çekilip XLM olarak adlandırılan Lumen'e geçtim ama orda da risk gördüğüm için ufak bir zararla elimdeki miktarı USDT'ye çevirdim şimdi alım fırsatı verecek bir yatırım aracı araştırıyorum hayırlısı ile elimdeki USDT'yi de en uygun gördüğüm zamanda güzel bir alanda yatırım için kullanacağım

İşin özü son yatırdığım miktar ile 2365 TL ile merhaba dediğim coin piyasasında şuan 2500 TL bandındayım hala işin piri siz değerli hocalarımdan gelen yorumlara ihtiyacım var özelden veyahutta konu altından yardımcı olan hocalarıma çok teşekkür ederim Önemli

Bilgisiyar almak yerine paramı burda değerlendiriyorum umarım beni yanıltmaz yanıltırsa da sağlık olsun yeni bir şey öğrenmiş oluruz

Bana elbette 2 gün olmasına rağmen çok şey öğretti ama öncelikle öğrettiği şey al sat işlemlerimi TRY ile değil USDT ile yapmak oldu

GÜNCEL REZERVİM
ETH: 0.4530355
USDT: 68.6

Cümleten iyi forumlar