DataNetron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmış olduklarınızı da görsek bizede fikir olurdu aslında hocam
Şuan işte olduğumdan dolayı fotoğrafları paylaşamadım akşam eve geçince eklerim inşallah.