Merhaba many to many ilişkisi olan 2 tablo ve bunların ortak tablosu var. Ben bu ortak tabloda ekstra column oluşturuyorum. Fakat bu normalizasyon prensiplerine uyuyor mu tam karar veremedim.
Bir faturalar tablom bir de ürünler tablom var. Bir fatura birden fazla ürüne sahip olabiliyor. Ürünler tablomda quantity diye column yok. Çünkü aynı ürünü farklı quantityler ile kullanıyorum. Mesela bir fatura var. Bu faturada bir domain ürünü (1 quantity). 2 tane de web hosting (2 quantity) var diyelim. Yani bu şekilde quantity fatura içinde değişkenlik gösteriyor. Burda sorun yok ama benim sorum normalizasyon prensiplerine uyuyor mu? Sorduğum soruyu normalizasyon prensiplerine hakim birisi yanıtlarsa sevinirim, iyi forumlar
Tasarım şu şekilde: