Bitcoin aralıksız 2 haftadır yükseliyor ama konuda yazan arkadaşların çoğu zarar etmiş? Bu nasıl oluyor?

TL bazında BTC ATH yaptı. Ama herkes zararda. Bu piyasada btcde zarar ediyorsanız borsadan uzak durmanız lazım.