ShaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşüş bekliyodum ben uzun vadeli girmedikçe analizsiz ve stopsuz girmeyin hocam
Yatırım tavsiyesi olmamak kaydıyla bana fikirlerinizi paylaşır mısınız, ilerleyen zamanda eth:5.000
Trx: 0.3000
Xrp: 6.000
Ada: 1.6000

bandlarını görme ihtimali var mı yakın zamanda uzun vadeli elbet de ihtimal var görmesi ama ben 2 hafta, 1 ay kadar bir zamanda analizlerle görebiliyor musunuz ? Benim formasyon eğitimim maalesef yok gümüş, altın gibi kıymetli madenlere de yatırımım vardı ki onlarda takip ettiğim analiz konusunda üstadlar vardı ama bu başka bir şey, 1 hafta içerisinde 4.000₺ kar yaptım sonra da 1 hafta içerisinde 6.000₺ zarar ettim. Yani demem o ki bir nebze umutluyum ama aklımın bir derin ucunda ya olan paranı da tüketirsen diyor.