Merhaba arkadaşlar, internetten telefon alacağım (hepsiburada) telefonu kargolayan firma özen gösteriyor mu? tamamen şans işi mi? kutuya koyuyor mu yoksa direkt normal telefon kutusuna patpat poşet sarıp öyle mi gönderiyor? ayıp olmazsa eğer alacağım telefon iphone 11, online alan birisi beni aydınlatırsa sevinirim.