valla bizimde öyleydi fakat sevdirdim hiçkedi sevmeyene bile bundan önceki kedim 8 sene yaşadı kalp hastasıydı

buda sağır, çok güzel hayvanlardır tüm hayvanlar gibi
Katılıyorum hocam. Babaannem lerin evi hem bakkal hemde evdi eve bakkaldan gidiyorlardı

3 4 tane kedileri vardı bayağı baktılar birin gözü kördü duman rekliydi sokak ev karışık takılırdı babaannem duman diye bağırırdı sokağa karşı hemen koşa koşa gelirdi, koltuk başında oturanları tokatlardı 😂 o zamanlar kedileri vardı işte şimdi istemiyorlar keşke isteseler 😊