Merhaba
Ne zamandır aklımdaydı ama bir türlü uygulamaya geçemedim, üşendim.
Bugün YouTubeda bir tarif videosu izledim ama çok amatörceydi, bazı detayları tam anlamadığımı ve/veya eksik olabileceğini düşünüyorum.
Eğer daha önce evde şarap yapmış olan biri varsa tecrübelerinden ve püf noktalarından bahsedebilir mi?