1.günüm hocam güncelleme yeni yayına girdi ilerleyen zamanlarda görebiliriz durumu. Gene google admob reklamlarını yayınlıyorsun hocam komisyon alıyorlar birde kendi yaptıkları optimizasyonlarla daha çok kazandırdıklarını iddia ediyorlar bakalım.
Anladım 1 ay sonra tam belli olur. O zaman bir konu açabilirsiniz bence, forumda bu durumda olan birçok arkadaş var, güzel bir bilgilendirme olur.