ozerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.günüm hocam güncelleme yeni yayına girdi ilerleyen zamanlarda görebiliriz durumu. Gene google admob reklamlarını yayınlıyorsun hocam komisyon alıyorlar birde kendi yaptıkları optimizasyonlarla daha çok kazandırdıklarını iddia ediyorlar bakalım.
Anladım 1 ay sonra tam belli olur. O zaman bir konu açabilirsiniz bence, forumda bu durumda olan birçok arkadaş var, güzel bir bilgilendirme olur.