Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fahrettin Koca veya Tayyip Erdoğan ₺250 fazla ücret talep edilemez diye üst sınır koyulduğunu söylemişti. Hangisi açıklama yaptı bilmiyorum. Özel hastaneler o mr o film tomografi derken yine 1000lik ederler.
fark etmez hocam türkiye burası fırsatçılık olsun da 1 tl sınır olsa bile 150 tl satılır o

korona virüs testi diyorum 250 tl sınır var diyorum yo o bu şu derken 870 ₺ hesap çıkartıyorlar