yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi ya, hocam kaçış yolu yok heralde bu işin hakikaten. Ben de bir şansımı deneyeyim yurtdışı hesapla. Sonra artık başka mecra bulacağız mecbur. Demek ki Google bizim uygulamalarla alakalı bir problem yaratıyor. Admon hesabının nereden olduğu veya kimin olduğu önemsiz..
Söz meclisten dışarı ama, bence bu rekabet kurumu haksız yere çok ceza kesti google 'a , google bu olayı sadece Türkiye üzerinde uygulamakta gibisinden bir düşüncem var.


Sadece tarihlere ve kesilen ceza miktarlarına bakın.