Denemeyin, yabancı admob'lardı zaten kullandıklarım.
Hadi ya, hocam kaçış yolu yok heralde bu işin hakikaten. Ben de bir şansımı deneyeyim yurtdışı hesapla. Sonra artık başka mecra bulacağız mecbur. Demek ki Google bizim uygulamalarla alakalı bir problem yaratıyor. Admon hesabının nereden olduğu veya kimin olduğu önemsiz..