dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi demişsiniz de o zaman adam nasıl olsa wordpress diye istediği fiyatı versin o zaman. Bazı şeyler sabittir ister wordpress olsun ister joomla olsun veya başka bir cms. Web Sektörüne bir Dernek gerekiyor sanırım artık fiyatları belirleyen hadi biz free çalışıyoruz adamın ajansı var en kötü 1 grafiker, 2 webcisi, 1 sosyal medyacısı var kira, vergi, maaş, elektrik, su, internet, sigorta, yol, yemek vb. Herkes bu fiyatları verirse ajanslar batar. Belki bir işe girmeyi düşünüyorum ama piyasada eleman arayan reklam ajansı vb yok. Zincirleme bir döngü bu. En azından r10 forum kuralları gereği minimum bi ücret belirlemeli.

Evet r10 bir ücret belirlemeli haklısınız öyle olursa zaten gereken fiyatı veririz. Ancak ben bu piyasadayım zaten benim aylık 5000₺ ye yaptığım işi gidip 1000₺ ye yaparlarsa ben müşteri bulamıyorum benim bu insanlarla rekabet etmem gerekiyor eminim benden daha düşük fiyat veren de vardır. Kural yoksa istediğini yazarsın bu kadar basit. Ben de isterim bir alt limit olsun ama yok...