dudbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iyi demişsiniz de o zaman adam nasıl olsa wordpress diye istediği fiyatı versin o zaman. Bazı şeyler sabittir ister wordpress olsun ister joomla olsun veya başka bir cms. Web Sektörüne bir Dernek gerekiyor sanırım artık fiyatları belirleyen hadi biz free çalışıyoruz adamın ajansı var en kötü 1 grafiker, 2 webcisi, 1 sosyal medyacısı var kira, vergi, maaş, elektrik, su, internet, sigorta, yol, yemek vb. Herkes bu fiyatları verirse ajanslar batar. Belki bir işe girmeyi düşünüyorum ama piyasada eleman arayan reklam ajansı vb yok. Zincirleme bir döngü bu. En azından r10 forum kuralları gereği minimum bi ücret belirlemeli.
Konu Sahibi özel çizim ve döküm yaptırmak istiyor olsa alt kurallar var ama her şey için alt kural koyulması çok zor. Bu biraz daha işi yaptıracak olanın kalite arayışı ile ilgili. Kalite hiçbir zaman ucuz olmaz. Ucuz etin yahnisi de yavan olur