SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuyu okup gel istersen Millenicoma başvuralı 24 gün oldu hala internetim yok
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...smanligim.html
Çok geçmiş olsun hocam bilmiyordum kusura bakma bizim Türk Telekom gider gitmez Mileni başladı şuana kadar bir sorun yaşamadım o yüzdem kusura bakma