PartusYusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gel millenicoma geç ben çok memnunum kod +40 TL vereyim hocam
Hocam konuyu okup gel istersen Millenicoma başvuralı 24 gün oldu hala internetim yok
https://www.r10.net/forum-disi-sikay...smanligim.html