merhaba arkadaşlar.
yıllar sonra tekrar adsense'e başladım tabi aradan uzun süre geçti yeni şeyler de gelmiş olabilir. ve bende unuttum diyebilirim sorum şu, adsense benden kimlik onayı istedi çekip gönderdim onaylandı.
Kimlik onayı ne için ?
Pin isteme ne zaman gelir ?