Semptomsuz hastaya devlet yapmıyor zaten özelde fiyatlar değişir ortalama 200 300 ama pozitifsen para almazlar :d
hocam belirti varsa yaptırıyorlar ama belirtisi olmadıgı halde virüs pozitif çıkan binlerce insan var
Selamlar. Devlet ücretsiz yapıyor özeller 250₺ ye yapıyor diye biliyorum.
tavan fiyat uygulamasına gecildi özel hastanelerde 250 liradan fazla isteyemezler. özelde yaptıracaksan tavan fiyat 250 lira
iade olunacak diye haber görmüştüm
duymadım hiç
Üst sınır 250 olarak belirlendi diye biliyorum hocam. Yoğunluk nedeniyle bazı hastaneler sadece semptom gösterenlere yapabiliyorlar ama
Memoriel hastanesi 400 Tlye yapmakta.
250 tl üstü çıkıyormuş dediler bana, özel hastaneler ve devlet ise belirtin varsa gerçekten ölüyorsan anca virüs yapıyorlarmış belli hallice sebep istiyorlar