Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Semptomsuz hastaya devlet yapmıyor zaten özelde fiyatlar değişir ortalama 200 300 ama pozitifsen para almazlar :d
hocam belirti varsa yaptırıyorlar ama belirtisi olmadıgı halde virüs pozitif çıkan binlerce insan var

mahsunkskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar. Devlet ücretsiz yapıyor özeller 250₺ ye yapıyor diye biliyorum.
Seolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavan fiyat uygulamasına gecildi özel hastanelerde 250 liradan fazla isteyemezler. özelde yaptıracaksan tavan fiyat 250 lira
DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iade olunacak diye haber görmüştüm
duymadım hiç

Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst sınır 250 olarak belirlendi diye biliyorum hocam. Yoğunluk nedeniyle bazı hastaneler sadece semptom gösterenlere yapabiliyorlar ama
idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memoriel hastanesi 400 Tlye yapmakta.

250 tl üstü çıkıyormuş dediler bana, özel hastaneler ve devlet ise belirtin varsa gerçekten ölüyorsan anca virüs yapıyorlarmış belli hallice sebep istiyorlar