ilosoftMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uefi bot moduna alıp sistemi yükledim bu seferde No bootable device hatası veriyor 2.kurulum aşamasına geçtiğinde. %100 dolduktan sonra yeniden baslıyor No Bootable hatası veriyor.
Halledebildiniz mi?